SIGURNOST PODATAKALINK

Opći uvjeti poslovanja

Ovi uvjeti odnose se na prodaju proizvoda objavljenih na internetskoj stranici mojabaklava.hr. Korištenjem ovih internetskih stranica korisnik stranice mojabaklava.hr kupac potvrđuje da je upoznat i suglasan s Općim uvjetima poslovanja i uvjetima kupnje. Smatra se da se narudžbom i u cijelosti prihvaćaju Opći uvjeti poslovanja i uvjeti kupnje. Korištenjem ovih internetskih stranica korisnik potvrđuje da je upoznat i suglasan s Općim uvjetima poslovanja i korištenja. Nositelj svih prava na internet stranici mojabaklava.hr je trgovačko društvo Fidel i Rex, obrt za trgovinu.

Uvjeti korištenja propisuju uvjete i pravila za korisnike i odnose se na korištenje internetske stranice mojabaklava.hr. Korištenjem internetske stranice korisnici iskazuju da se slažu s Općim uvjetima poslovanja i korištenja te pristaju na korištenje internetske stranice mojabaklava.hr u skladu s njima.

Korisnike upućujemo da se prije same kupovine upoznaju s ovim Uvjetima te da ih redovito provjeravaju kako bi bili upoznati sa svim pravima i obavezama.

Pravo Korištenja internetske stranice osobno je pravo korisnika i ne može se ni na koji način prenositi na druge fizičke ili pravne osobe niti je bilo koji korisnik ovlašten prijavljivati druge fizičke ili pravne osobe. Ugovor o kupoprodaji proizvoda između kupca i prodavatelja zaključen je trenutkom narudžbe proizvoda.

Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba.

Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika.

Za postupanje suprotno ovoj odredbi prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost. Korisnik je osobno odgovoran za zaštitu povjerljivosti zaporki, na mjestima gdje one kao takve postoje.

Korisnik je dužan dati točne, potpune i važeće osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca. Postupanje suprotno tome ovlašćuje prodavatelja da uskrati takvom korisniku pristup ili ostvarenje svih ili dijela usluga koje nudi mojabaklava.hr.

Korisnik je upoznat s činjenicom da ponekad dolazi do prekida usluga ili do događaja koji su izvan kontrole tvrtke Fidel i Rex, obrt za trgovinu te prihvaća da tvrtka Fidel i Rex, obrt za trgovinu nije odgovorna za bilo kakav gubitak podataka do kojeg može doći za vrijeme prijenosa informacija na internetu.

Korisnik se slaže i prihvaća da pristup internetskim stranicama ponekad može biti u prekidu, privremeno nedostupan ili isključen. Tvrtka Fidel i Rex, obrt za trgovinu zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave, ako to smatra potrebnim, ukinuti ili izmijeniti sadržaj Općih uvjeta poslovanja, asortimana proizvoda, cijene proizvoda ili sadržaja internetske stranice mojabaklava.hr. Stoga su korisnici dužni prije svakog korištenja internetske stranice mojabaklava.hr pregledati sadržaj Općih uvjeta poslovanja. Suprotno postupanje oslobađa prodavatelja bilo kakve odgovornosti. Navedene promjene stupaju na snagu objavom na mojabaklava.hr. Korištenje ove internetske stranice mojabaklava.hr isključiva je odgovornost korisnika.

Prodavatelj se oslobađa od svake odgovornosti za štetu koja je mogla nastati prilikom posjete internetskoj stranici mojabaklava.hr uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa, prekidom u komunikacijskoj liniji, neovlaštenim pristupom, neprikladnim ponašanjem, nemarom i slično te drugih slučajeva za koje nije odgovoran prodavatelj.

Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje mojabaklava.hr internetske stranice. Uvjeti ovog poglavlja odnose se na cjelokupni sadržaj internetske stranice mojabaklava.hr.

Prodavatelj se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koje se nalaze na mojabaklava.hr internetskoj stranici. mojabaklava.hr zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda postavljene prema informacijama proizvođača.

Svi sadržaji postavljeni na Internetskoj stranici postavljeni su kako bi kupcu olakšali izbor prilikom kupovine. Za nenamjerne greške ne odgovaramo. mojabaklava.hr sve materijale, fotografije i tekst postavlja na internetsku stranicu u dobroj namjeri kako bi kupcu olakšali odabir prilikom kupovine. mojabaklava.hr ne jamči da fotografije proizvoda u potpunosti odgovaraju izgledu samog proizvoda. Za moguće nenamjerne greške kod opisa proizvoda ne odgovaramo.

Moguće su razlike stvarnog proizvoda i fotografije proizvoda te opisanog proizvoda na ovim stranicama, ukoliko proizvođač izmijeni neku od karakteristika ili sadržaj proizvoda. Svi opisi se redovito i detaljno provjeravaju.

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača. Informacije o trgovačkom društvu Značenje izraza navedenih u ovim općim uvjetima

1) Prodavatelj – trgovačko društvo Fidel i Rex obrt za trgovinu

2) mojabaklava.hr – web stranica u vlasništvu Prodavatelja

3) Kupac – svaka osoba koja je nakon pregleda i odabira proizvoda ili usluge izvršila registraciju svojih podataka te naručila proizvod ili uslugu.

4) Korisnik mojabaklava.hr – svaka osoba koja web stranicu mojabaklava.hr koristi u svrhu ostvarivanja kupnje proizvoda oglašenih na istoj ili dobivanja informacija o pojedinom proizvodu

5) Korištenje mojabaklava.hr – pristup stranici mojabaklava.hr radi dobivanja informacija o sadržaju iste i/ili ostvarivanja web trgovine

6) Online kupnja ili web trgovina – ostvarivanje kupnje proizvoda putem mojabaklava.hr

7) Proizvodi – svi proizvodi koji su istaknuti na mojabaklava.hr, a koje je moguće kupiti putem web trgovine. Web trgovina – sklapanje i raskid ugovora o prodaji Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupovina odabranog proizvoda ili usluge putem mojabaklava.hr web trgovine uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda ili usluge. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem: internet narudžbe-web trgovina, tiskanih promidžbenih poruka s narudžbenicom, telefona s ljudskim posredovanjem.

Kupac je ovlašten izabrati mogućnost da ga prodavatelj informira o novim proizvodima, proizvodima na akciji sl. (newsletter). Nakon uspješno obavljene registracije (pravilno popunjeni svi traženi podaci) na e-mail kupca biti će dostavljena obavijest o uspješnoj registraciji. Proizvodi koje je moguće kupiti oglašeni su na mojabaklava.hr, a uz svaki proizvod navedeni su podaci o specifikaciji proizvoda, cijeni.

Cijena i uvjeti dostave navedeni su pod “Načini dostave”. Odabir željenog proizvoda vrši se spremanjem u „košaricu” klikom na link „Košarica”. Ukoliko kupac izvrši kupnju proizvoda koji je u međuvremenu prodan, tada će prodavatelj kontaktirati kupca radi dogovora o daljnjem postupanju (povrat uplaćenog iznosa, kupnja drugog proizvoda ili isporuka proizvoda iste vrste kada ga prodavatelj pribavi od svojih dobavljača).

Prodavatelj, osim netom navedene obveze, ne odgovara kupcu u opisanom slučaju po bilo kojoj osnovi. U „košarici” se nalaze svi proizvodi koje je kupac odabrao za kupnju zajedno sa cijenom proizvoda i cijenom dostave te ukupnom cijenom (uključen PDV). Ukoliko kupac želi nastaviti sa kupnjom odabire link „Kupi”, a sustav ga dalje automatski vodi do stranice „Narudžba” na kojoj je potrebno potvrditi podatke koje je kupac dao prilikom registracije, adrese dostave, potvrditi ili eventualno izmijeniti dostavu računa i odabir načina plaćanja (virmansko plaćanje ili plaćanje kreditnom karticom). Detalji računa se mogu promijeniti u odnosu da li račun prima fizička osoba ili pravna. Ako račun prima pravna osoba potrebno je da kupac unese sve tražene podatke. Po izvršenju naprijed navedenih koraka web trgovine i odabirom „Kupi” na stranici „Narudžba”, sustav automatski vodi Kupca na stranicu „Potvrda narudžbe”, a na kojoj se nalaze podaci o broju narudžbe, plaćanju kao i obavijest o slanju potvrdnog maila koji sadrži ponudu prodaje odabranih proizvoda te obavijest o e-mail adresi i besplatnom broju telefona putem kojih kupac može dobiti sve potrebne informacije.

Ako je kupac odabrao kartično plaćanje klik na „Kupi” vodi ga na unos podataka vezanih za plaćanje karticom. Također može odabrati i plaćanje na rate beskamatno ukoliko je to plaćanje moguće sa karticom kojom plaća. Načini plaćanja Plaćanje na internetskoj stranici mojabaklava.hr vrši se u kunama.

Cijene su maloprodajne, izražene u kunama i u njima je sadržan pripadajući PDV. Cijena svakog proizvoda određena je za svaki proizvod pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu visoko je kontrolirani proces no unos cijena zahtjeva ljudski faktor te podrazumijeva mogućnost nastanka greške. Sve navedene cijene vrijede za kupovinu online, neovisno o eventualnoj cijeni za isti proizvod u trgovini.

Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti kao što je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za web shop. Također, prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode.

Navedene pogodnosti mogu biti isključive za web kupovinu što će kupcu biti naznačeno prije same kupovine. Sva naručena roba biti će isporučena po cijenama koje su vrijedile pri izradi ponude.

Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:

  • Putem virmana i opće uplatnice
  • Karticama Maestro, MasterCard, Visa, Visa Inspire, Diners, Premium Visa ili Discover Plaćanje putem virmana ili opće uplatnice

Ako ste odabrali plaćanje virmanom ili općom uplatnicom na vašu e-mail adresu bit će poslana potvrda Vaše narudžbe. Djelatnici mojabaklava.hr internet trgovine kontaktirat će Vas po potrebi.

1) Ako se plaćanje proizvoda vrši putem opće uplatnice, korisnik na uplatnici mora ispuniti sljedeće podatke:

Uplata na račun Fidel i Rex obrt za trgovinu: HR8823600001102928653
Poziv na broj: 00 – broj ponude Primatelj: Fidel i Rex obrt za trgovinu, Varaždinska cesta 16, 10360 Sesvete Po zaprimljenoj uplati poslat ćemo Vam naručene proizvode. Naručeni proizvodi se dostavljaju kupcu u skladu s uvjetima dostave.

2) Ako se plaćanje proizvoda vrši putem virmana, korisnik na uplatnici mora ispuniti sljedeće podatke:
Uplata na račun Fidel i Rex obrt za trgovinu: HR8823600001102928653 Poziv na broj: 00 – broj ponude Primatelj: Fidel i Rex obrt za trgovinu, Varaždinska cesta 16, 10360 Sesvete Matični broj Fidel i Rex obrt za trgovinu: 98272586

 

Plaćanje kreditnim karticama

Plaćanje izravno putem interneta, korištenjem najmodernijeg servisa za plaćanje kreditnim karticama:
• Maestro, MasterCard, Visa, Visa Inspire, Diners, Premium Visa ili Discover

Registracija

Kako bi obavili kupnju na web shopu, registracija je obavezna. Kako ne biste svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave, preporuča se brza registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu koja može biti proizvoljan niz znakova .

Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje “Registracija”. Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici “Prijava”.

U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na “Zaboravljena lozinka?”. Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu. Nju možete kasnije sami promijeti u postavkama računa budući da automatski kreirane lozinke nisu lako ‘pamtljive’ (ili samo kliknite na DA kada vas preglednik pita da upamti unešenu lozinku da je ne morate svaki puta unositi kod prijave). Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.

Dostava

Troškovi dostave
Dostava za sve narudžbe iznad 350,00 kn kupljene u mojabaklava.hr internetskoj trgovini je besplatna za područje cijele Hrvatske.

Proizvodi koji su plaćeni sukladno dostavljenoj ponudi bit će isporučeni kupcu u roku od jednog do tri radna dana (osim otoka, ovisno o voznom redu trajekta i Dubrovačke regije).

Proces dostave
Dostavu vrši prodavatelj angažiranjem renomirane dostavne (kurirske) službe. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta. Proizvodi bit će zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

U slučajevima kada je kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljen proizvod.

U slučaju da kupljeni proizvod prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti u navedenom roku, o tome će obavijestiti kupca radi dogovora o novom roku isporuke. U ovom slučaju kupac ima pravo i na raskid Ugovora. Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Cijene dostave istaknute su na mojabaklava.hr i u njima je sadržan pripadajući PDV. Status narudžbe Prilikom obrade pošiljke kupac dobiva obavijest na e-mail o statusu njegove pošiljke.

Vrijeme otpreme

Sve narudžbe zaprimljene u razdoblju ponedeljak – četvrtak do 17,00 h se šalju isti dan. Narudžbe zaprimljene u razdoblju petak – nedelja se šalju u ponedeljak. Osobno preuzimanje je po dogovoru.

Povrati

Prije samog sklapanja Ugovora, korisnik ima mogućnost pregledati Uvjete korištenja (obavijest iz članka 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014), te obavijest o pravu korisnika na jednostrani raskid Ugovora sukladno članku 61. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača.) Sukladno članku 77. stavak 1. Zakona o zaštiti potrošača, korisnik može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana od predaje robe u posjed kupcu bez navođenja razloga. Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena. Sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača, korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju i sa deklaracijom, te pripadajućim sadržajem i računom. Fidel i Rex obrt za trgovinu utvrđuje uvjete povrata. Potrošač snosi trošak povrata robe.

Pravo na povrat

Nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara 
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati
• Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari
• Odredba stavka 2. ovoga članka ne primjenjuje se na ugovore koje fizička osoba kao kupac sklapa izvan svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti s fizičkom ili pravnom osobom koja kao prodavatelj djeluje u okviru svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti (potrošački ugovor)
• Prodavatelj odgovara za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostat¬ke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike Pregled stvari i vidljivi nedostaci
• Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada
• Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada
• Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak Skriveni nedostaci
• Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja
• Ugovorom se mogu produljiti rokovi iz stavka 2. i 3. ovoga članka Jednostrani raskid ugovora Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Fidel i Rex obrt za trgovinu o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka. Izjavu je potrebno poslati poštom na Fidel i Rex obrt za trgovinu, Varaždinska cesta 16, 10360 Sesvete ili elektroničkom poštom info@mojabaklava.com.
U Izjavi je potrebno navesti: broj računa, datum računa, ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte. Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Fidel i Rex obrt za trgovinu zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu.
U slučaju da korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Fidel i Rex obrt za trgovinu može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad.

Korisnik je dužan robu predati ili je poslati na adresu Fidel i Rex obrt za trgovinu, Varaždinska cesta 16, 10360 Sesvete bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe korisnik mora snositi sam.

Korisnik se moli da prije raskida Ugovora nazove na broj telefona +385 (0) 99 3001 185 ili se javi na info@mojabaklava.com kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.

Reklamacija

Ako ustanovite prilikom prve uporabe da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili da niste njime zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake. Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na info@mojabaklava.com telefonski broj +385 (0) 99 3001 185. Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije te temeljem vašeg opisa informaciju može li se proizvod zamijeniti za novi ili može li se za proizvod dobiti povrat novca. U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda.

Povrat novca / zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na +385 (0) 99 3001 185 ili e-mailom na info@mojabaklava.com. Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu. Vjerujemo da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.

Zaštita osobnih podataka

Prodavatelj prikuplja osobne podatke kupaca samo u mjeri koji su nužni za ispunjenje svoje obveze te ih može koristiti za informiranje o novim i akcijskim proizvodima te dostavu promotivnih materijala, newslettera, unaprjeđenja odnosa sa kupcima i radi provjere drugih podataka neophodnih za online kupovinu. Prodavatelj se obvezuje štiti osobne podatke kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka kupca (osim podataka koji su nužni poslovnim partnerima za izvršavanje dostave kupljenog proizvoda). Od ovog se izuzimaju slučajevi u kojima je prodavatelj po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke kupaca. Fidel i Rex obrt za trgovinu ne bilježi broj vaše kreditne kartice niti pohranjuje transakcijske podatke te za naplatu kreditnih kartica koristi usluge treće strane, ovlaštene banke, koja enkripcijom štiti vaše podatke.

Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka. Izjava o privatnosti Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.

Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. Politika kolačića Kako bi stranica mojabaklava.hr ispravno radila, ona mora na računalo korisnika spremiti malenu količinu informacija (Cookies).

Prema regulacijama EU, Fidel i Rex obrt za trgovinu prije spremanja Cookiea mora zatražiti pristanak korisnika. Korištenjem web stranice mojabaklava.hr internet trgovina korisnik pristaje na upotrebu Cookiea. Korisnik isključivanjem kolačića odlučuje hoće li dopustiti pohranjivanje kolačića na svom računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u web pregledniku koji korisnik koristi za pregledavanje web stranica. Ukoliko korisnik onemogući kolačiće postoji mogućnost da stranica neće moći koristiti neke od funkcionalnosti koje daje mojabaklava.hr web trgovina.

Pohvale i prigovori

Pisani prigovor, odgovor, obavijesti U skladu s člankom 10. Zakona o zaštiti potrošača u slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti pisani prigovor na info@mojabaklava.com. Fidel i Rex obrt za trgovinu Vam omogućuje podnošenje pisanog prigovora putem pošte, telefona +385 (0) 99 3001 185 ili putem maila info@mojabaklava.com. Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoje ime i prezime. mojabaklava.hr će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor će Vam stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

Platforma za online rješavanje sporova Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016, diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnje bit će moguće riješiti putem ODR platforme. Platforma za rješavanje sporova dostupna je na internetskoj stranici http://ec.europa.eu/consumers/odr/. To znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU odnosno sporovi koji se odnose na internetsko naručivanje najprije pokušate riješiti bez uključivanja sudova. Ovaj link potrošači mogu koristiti za prekogranične potrošačke sporove. Za potrošačke sporove u odnosu na trgovce iz Republike Hrvatske ta mogućnost ne postoji dok procedura ne bude podržana potrebnom zakonskom regulativom od strane ovlaštenih tijela RH.